Τα έσοδα του μποξ αλλά και των επωνύμων ρούχων έχουν μειωθεί κατακόρυφα λόγω κρίσης και οι υπεύθυνοι των αθλητικών ομάδων αποφάσισαν πως χρειάζονται έξτρα χρήματα από διαφημίσεις ρούχων. Οι Dolce &Gabbana είναι οι πρώτοι που είδαν το δυναμική αυτής της αγοράς, καθώς οι αθλητές αλλά και οι θεατές του μποξ γενικά δεν έχουν καθόλου γούστο και είναι πολύ κακοντυμένοι.
Μερικά απο τα αξεσουάρ που πλέον θα επιτρέπονται στην πυγμαχία της Ολυμπιάδας |
Υπάρχει μάλιστα και η πρόταση στους ολυμπιακούς αγώνες να δοκιμαστεί πιλοτικά ένα καινούριο μοντέλο κριτών σύμφωνα με το οποίο θα τοποθετηθούν δυο επιπλέον κριτές στους τρεις που υπάρχουν ήδη. Ο κριτής styling θα βγάζει βαθμολογία για το γενικότερο ντύσιμο του αθλητή αλλά και του προπονητικού τιμ, και ο κριτής φινέτσας που θα βαθμολογεί τους αθλητές για την χάρη και την φινέτσα που διακρίνει τα κροσέ και τα uppercut. Στις εισόδους για τις VIP θέσεις δε, θα τοποθετηθούν άνθρωποι της fashion police που θα έχουν το δικαίωμα να ρίξουν πόρτα σε όποιον δεν περνά τα αυστηρά κριτήρια του styling. Φήμες λένε πάντως πως οι προπονήσεις στους αθλητές βαρέων βαρών περιλαμβάνουν ήδη catwalk και ψυχολογία πασαρέλας.
Ζήτω η υψηλή ραπτική, ζήτω οι Ιταλοί boxers
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου